Післяпродажна підтримка

Ми підтримуємо вас не тільки в процесах продажу, але і в процесах післяпродажного обслуговування.

Контакт Дотик

Післяпродажна підтримка

У сучасному діловому світі задоволеність клієнтів є однією з найефективніших шкал для бізнесу. Післяпродажна підтримка - це технічна підтримка, що надається клієнту після придбання товару або послуги.

Характер післяпродажного обслуговування може відрізнятися в залежності від галузі та продукту. Найпоширеніші види післяпродажного обслуговування можна перерахувати наступним чином:

  • Послуги з попередньої інсталяції (наприклад, керівництво по установці)
  • Навчання користувачів
  • Гарантійне обслуговування
  • Онлайн підтримка
  • Повернення / обмін
  • Забезпечення запасними частинами
  • Діагностика та усунення несправностей
  • Угоди на технічне обслуговуванн
  • Модернізація / оновлення

Компанії використовують післяпродажну підтримку як бізнес-стратегію, оскільки вона часто призводить до підвищення рівня задоволеності клієнтів, лояльності до бренду і навіть маркетингу "з вуст в уста". Включення автоматизації в процеси післяпродажного обслуговування спрощує роботу і полегшує підтримку відносин з клієнтами.

Oskon підтримує вас не тільки в процесах продажу, але і в процесах післяпродажного обслуговування.

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити взаємодію з користувачами та аналізувати трафік веб-сайту. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся на використання файлів cookie нашим веб-сайтом, як описано в нашій Політиці щодо файлів cookie.